lørdag 31. oktober 2009

Halloweenfluensa

Det er halloween, de dødes dag, eller natt, eller noe sånt, men jeg føler meg bedre i dag, og feberen har gått grundig ned uten hjelp fra Ibux. Så hvis prøvene legen tok viser at jeg har svineinfluensa, ser det ut til at jeg har vært blant flertallet, som er heldige og ikke rammes hardt av den nye influensaen.

Halloween er jo også "høytiden" der barn i stedet for å ikke ta imot godteri fra ukjente, faktisk oppfordres til å banke på døra til vilt fremmede og true til seg sukker og E-stoffer. Det skal sies at jeg ikke har det minste i mot utskjæring av gresskar og liknende kreativ utfoldelse, men feiringen av død og fordervelse synes jeg har begynt å gå litt langt.

Når det er sagt, her er et par halloweentips fra meg:
Spillet Plants VS. Zombies er en liten genistrek fra PopCap Games, Inc. der du må beskytte huset ditt ved å plante forskjellige planter i hagen din. Ja, det høres både banalt og kjedelig ut, men er faktisk både gøy og avhengighetsskapende. Spillet kan spilles gratis på nett, lastes ned i en 60 minutters demoversjon, eller lastes ned til halv pris (70 NOK) ut morgendagen hvis du går inn her.

Neste tips er sangen "My Body's a Zombie for You", som jeg har linket til lenger oppe i artikkelen. Hele albumet har en halloweenaktig stemning hvis du liker det, og zombiesangen kan du laste nedbåde gratis og lovlig her.

Til slutt: halloween er kanskje de dødes dag, eller natt, eller noe sånt, men det er ingen grunn til å ikke feire livet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar